Asertivita a jednání s problémovým klientem
Cílem kurzu je poskytnout úředníkům veřejné správy návod k asertivnímu chování a jeho uplatnění v jednání s klientem. Uvádí rovněž působení asertivních technik ve slovním jednání.

Dny na osvědčení
2
Počet dnů přístupu do kurzu
19
Forma
E-learning
860 Kč
bez DPH
Proč je naše studovna jedna z nejlepších?
- Intuitivní navigace
- Multimediální prvky
- Dotazy na lektora
- Cvičné testy a praktická cvičení
- Vytváření záložek a poznámek
- Neustále aktualizovaný obsah
JAK PROVÉST OBJEDNÁVKU
Využívat objednávkový systém může pouze oprávněná osoba. Pokud nemáte přihlašovací údaje a chcete systém využít, vyplňte prosím registrační formulář. Následně budete kontaktováni pro ověření údajů a obdržíte přístup do objednávkového systému.