Zákaznická orientace, principy komunikace s klienty a dobré jméno úřadu

Kurz si klade za cíl vysvětlit si, co je a jak souvisí dobré jméno organizace s přístupem k zákazníkům, jejich spokojeností a proč je důležité prodávat úspěchy, kterých jsme dosáhli. Podíváme se, jak souvisí motivace zaměstnanců a kultura organizace se zlepšováním zákaznické orientace a komunikací s veřejností. Určíme faktory důležité pro spokojenost klientů a hlavní rysy zákaznicky úspěšných organizací.

Autor

Mgr. Rostislav Honus

Dny na osvědčení

2

Počet dnů přístupu do kurzu

26

Forma

E-learning

860 Kč

bez DPH

Proč je naše studovna jedna z nejlepších?

  • Intuitivní navigace
  • Multimediální prvky
  • Dotazy na lektora
  • Cvičné testy a praktická cvičení
  • Vytváření záložek a poznámek
  • Neustále aktualizovaný obsah

MOJE TESTOVÁNÍ

Otestujte si své znalosti. Dozvíte se, jak na tom jste i vůči ostatním, kteří si test vyplnili.

JAK PROVÉST OBJEDNÁVKU

Využívat objednávkový systém může pouze oprávněná osoba. Pokud nemáte přihlašovací údaje a chcete systém využít, vyplňte prosím registrační formulář. Následně budete kontaktováni pro ověření údajů a obdržíte přístup do objednávkového systému.