Asertivita a jednání s problémovým klientem

Cílem kurzu je poskytnout úředníkům veřejné správy návod k asertivnímu chování a jeho uplatnění v jednání s klientem. Uvádí rovněž působení asertivních technik ve slovním jednání.

Autor

Mgr. Monika Ambrožová

Dny na osvědčení

2

Počet dnů přístupu do kurzu

19

Forma

E-learning

860 Kč

bez DPH

Proč je naše studovna jedna z nejlepších?

  • Intuitivní navigace
  • Multimediální prvky
  • Dotazy na lektora
  • Cvičné testy a praktická cvičení
  • Vytváření záložek a poznámek
  • Neustále aktualizovaný obsah

MOJE TESTOVÁNÍ

Otestujte si své znalosti. Dozvíte se, jak na tom jste i vůči ostatním, kteří si test vyplnili.

JAK PROVÉST OBJEDNÁVKU

Využívat objednávkový systém může pouze oprávněná osoba. Pokud nemáte přihlašovací údaje a chcete systém využít, vyplňte prosím registrační formulář. Následně budete kontaktováni pro ověření údajů a obdržíte přístup do objednávkového systému.